Iz Autocesta Federacije Bosne i Hercegovine kadrovima iz drona zabilježili su trenutni izgled poddionice čija dužina iznosi 7,2 kilometra. Kako su priopćili izvođači radova, svi radovi na ovom dijelu puta trebali bi biti završeni u iduća dva-tri mjeseca.
"Radovi su ušli u završnu fazu. Najveći fokus trenutno je na asfaltiranju drugog sloja. Svi problemi koji su pratili ovu dionicu su riješeni, tako da neka ometanja možemo očekivati jedino zbog lošeg vremena i pandemije. Realno je da svi radovi budu završeni u iduća dva-tri mjeseca", rekao je u listopadu predstavnik investitora Bože Talić.
Ova poddionica pozicionirana je između poddionice tunel Kvanj -Buna na sjevernoj i poddionice Počitelj - Zvirovići na južnoj strani.
Trasa počinje na oko četiri kilometra južno od sela Hodbine i ne presijeca gušće naseljena područja, nego prolazi iznad kanjona Neretve u blizini nekoliko naseljenih mjesta i završava neposredno ispred petlje Počitelj.
Trasa je prolaskom pored naselja Stanojevići i Kevčići presjekla putnu komunikaciju, zbog čega su izgrađeni natputnjaci Grabovina i Kevčići, a na djelu trase pored Bivoljeg Brda izgrađen je potpornjak istoimenog naziva. Od ostalih objekata na trasi se nalaze dva prolaza za životinje, kao i dvostrano odmorište Rotimski potok.
Ugovor koji je Hering potpisao u svibnju 2018. godine s JP Autoceste FBiH vrijedan je 25,7 milijuna eura. Sredstva su osigurana putem Europske banke za obnovu i razvoj, a nadzor nad gradnjom vrši kompanija Aecom S.L.U. iz Španjolske, prenosi Klix.
Dnevnik.ba