Podsjetimo da je ovaj most sinoć otvoren uz svečanost i vatromet u prisustvu brojnih domaćih i stranih dužnosnika.
Uz tunel Prenj, most "Hercegovina" predstavlja jedan od najzahtjevnijih projekata u sklopu izgradnje Koridora 5C kroz Bosnu i Hercegovinu.
Ugovor o izgradnji poddionice Počitelj - Zvirovići potpisan je 20. lipnja 2019. godine, a podijeljen je u 2 LOT-a. Prvi LOT je obuhvaćao dio trase do Mosta Hercegovina i od Mosta Hercegovina do petlje Zvirovići i izgradili su je Kinezi.
Drugi LOT obuhvatao je gradnju grandioznog mosta Hercegovina čiju su izgradnju u konzorciju izgradili Azvirt te kineske kompanije Sinohydro i Powerchina.
U sklopu poddionice Počitelj - Zvirovići izgrađeni su petlja Počitelj, tunel Počitelj, tri vijadukta i otvorena trasa kao i veliki most Hercegovina.
Poddionica Počitelj - Zvirovići povezuje se na ranije završenu dionicu Međugorje - Bijača dužine deset kilometara. Autocesta od Međugorja do Bijače spaja se s hrvatskom autocestom Dalmatinom.
Kada je riječ o samim radovima na mostu, prvi sloj asfalta postavljen je početkom kolovoza, a nakon toga uslijedilo je i "šminkanje" mosta, odnosno stavljanje završnog sloja asfalta te radovi na preostalim dijelovima mosta.
Dnevnik.ba