Stupovi ovog mosta, najvećeg na koridoru 5C svakim danom se sve više uzdižu ka nebu, a od njih šest preostalo je uraditi još jedan u neposrednoj blizini željezničke pruge.
Kako prenosi "Avaz" s lica mjesta, pripremne aktivnosti na izgradnji tog stupa su otpočele, dok se onaj kod tunela, na izlazu iz mjesta ševaš Njive, na magistralnoj cesti M-17, za samo mjesec uveliko izdigao iznad zemlje.
Visina stupa kod tunela je 88 metara, a posljednjeg 66 metara. Najviši stup je visok 97 metara, jedan ima visinu od 92 metra, a preostala dva po 91 metar.
No, kako je objasnio Ismet Hajduk, glavni inžinjer za mostove i objekte italijanske kompanije IRD Engineering, koja vrši nadzor nad cijelom dionicom autoceste Počitelj-Zvirovići, na svaki stup se postavlja po osam metara rasponske konstrukcije te će u konačnici stup od 97 metara dostići visinu od 105 metara.
Upravo, ovih dana se otpočelo s montiranjem rasponske konstrukcije, baznih segmenata i tzv.krletki na tri stupa u sredini mosta, koji će se potom početi povezivati.
Izgradnja mosta otpočela je prije nešto više od godinu i proteže se u dužini od 970 metara. Uz stupove, otpočeli su radovi i na izgradnji drugog upornjaka mosta.
Uz ovaj arhitektonski gigant na dionici autoceste Počitelj- Zvirovići u dužini od 11 kilometara, a koja će u konačnici biti poveznica sa Graničnim prijelazom Bijača grade se još tri mosta, dva tunela, od kojih je jedan umjetni ili tzv.lažni, jedan naputnjak, pet potputnjaka i naplatne kućice.
Izgradnja dionice Počitelj-Zvirovići financira se iz sredstava osiguranih u okvir zajma sklopljenog sa Europskom investicijskom bankom (EIB) u visini od 100 milijuna eura i bespovratnim sredstvima Europske unije u visini od pet milijuna eura.
Dnevnik.ba