Nakon niza izazova poslovanja na tržištu BiH, iz tima navode kako se svakoj kolekciji vesele sve više, a sudeći po reakcijama - bh. tržište itekako zna prepoznati kvalitetu.
Nova kolekcija odiše elegancijom i jednostavnim linijama. Cocopat majka, osnivačica i glavna dizajnerica brenda, ističe kako je Cocopat na tržištu prepoznatljiv upravo po svojoj kvaliteti.
“Niti nakon toliko godina rada, ne smatram da nema toga što ne mogu naučiti. Mnogo pratim reakcije na sve naše modele, osluškujem potrebe tržišta te se konzultiram sa svojom timom, svoje tri kćeri, oko svake torbe koja izađe iz naše radionice. Mi smo, prije svega, obiteljska priča, a najvažnije nam je u fokus staviti upravo to - zajedništvo”, za Dnevnik.ba ispričala je Kordić.
Cocopat kolekcija AW21 na tržište je donijela čak četiri nova modela torbica od najkvalitetnije eko kože, a iako je kolekcija online tek od ovog tjedna, novi modeli su već otputovali u Indoneziju i Brazil, a gužva u radinici najavljuje još jednu veliku uspješnicu.
“Dosta često čujemo od malih poduzetnica kako su inspirirani našom pričom. Ponosne smo na to. Mi smo brend koji je narastao iz spavaće sobe, i želimo, uvijek kad je to moguće, istaknuti ženama da - postoji prilika, da je moguće. Naravno, uz mnogo rada, truda i odricanja, ali - moguće je. Kad podupirete Cocopat vi podupirete - snove. Hvala vam na tom”, istaknula je Kordić.
J.M./Dnevnik.ba