Mostarska zračna luka će s dolaskom nove turističke sezone konačno oživjeti s obzirom na to da je dogovoreno vraćanje Eurowingsa i oživljavanje sezonskih letova za Diseldorf, a privode se kraju i pregovori za slijetanje zrakoplova na mostarsko tlo iz Poljske i Mađarske.
Gradonačelnik Mostara Mario Kordić kaže da je priča o vraćanju Eurowingsa sigurna i da se radi o nastavku ranijih dogovora i ugovora o vraćanju sezonskog poslovanja iz Dusseldorfa od 30. lipnja, koji će trajati do kraja kolovoza, ali da se uspostavlja zračna veza i s Poljskom.
"Krajem ovog tjedna naše izaslanstvo putuje u Poljsku povodom potpisivanja ugovora s jednom charter kompanijom koja će imati redovite letove u Mostar. Radi se o vjerskom turizmu koji je zbog Međugorja nama jako važan, jer to su većinom putnici na mostarskoj zračnoj luci", kaže Kordić, piše Klix.
Naglašava da se uz intenzivne pregovore s aviokompanijama privode kraju i tehničke popravke Zračne luke Mostar kako bi zadovoljili uvjete drugih aviokompanija za slijetanje zrakoplova na mostarsko tlo, kako bi se najveći grad u Hercegovini povezao zračnim linijama što prije i sa što više gradova u svijetu.
"Nadam se da ćemo vrlo brzo ići i prema Budimpešti razgovarati s Wizz Airom i to je koncept kojim se vodimo", kazao je Kordić uvjeren da će mostarska zračna luka ovog ljeta imati letove za Mađarsku i početi pisati nove stranice uspješnog poslovanja. Ističe kako će Zračna luka Mostar ove sezone imati već neke letove sigurno, ali mu je želja da Mostar bude što prije povezan sa što više zemalja svijeta kako zbog turizma tako i svega ostalog što će utjecati na bolju sliku najvećeg grada u Hercegovini.
Potpuno operativna zračna luka je, kako ističe, od strateškog interesa za razvoj ne samo Mostara nego i čitave Hercegovine i mjesecima se radilo na pregovorima o novim rutama koje su potrebne za povezivanje Mostara s europskim destinacijama.
Znajući da će samo funkcionalna zračna luka omogućiti Mostaru da u potpunosti iskoristi prednosti zemljopisnog položaja, Grad Mostar je početkom godine potpisao Sporazum s Vladom HNŽ da dug, koji prema njima HNŽ ima od osam milijuna KM, usmjeri za Zračnu luku Mostar.
Po tom Sporazumu je prvi milijun već uplaćen, a tijekom ove godine će biti uplaćen još milijun KM, dok će treći i četvrti dio u iznosu od po dva milijuna KM biti uplaćeni do kraja 2023. odnosno 2024. godine, te ostatak od 1,8 milijuna KM tijekom 2025. godine. Osim za modernizaciju, Zračna luka Mostar će dodijeljena sredstva koristiti i za subvencioniranje niskotarifnih prijevoznika za početak letova do mostarske zračne luke.
Dnevnik.ba