Tema je Tesla Model S Plaid. Sigurno jedan od najbrže proizvodnih vozila na svijetu. Bilo je zabrinutosti oko njegovog kočionog sustava, a jedan YouTuber je upravo otkrio kako je to kada sustav potpuno zakaže pri brzini većoj od 270 km/h.
Cheyenne Lord je čovjek iza YouTube kanala Chillin with Chet na kojem se bavi svim vrstama automobilskih sadržaja.
U prošlosti je vozio ovaj Model S Plaid pod vodom dvaput, prije nego što je pokušao riješiti brojne probleme s njim. Nedavno je instalirao i set Unplugged Performance kočnica.
U prethodnom videu detaljno opisuje taj proces. Sprijeda je ugradio nove karbonsko-keramičke diskove s većim čeljustima, pri čemu Lord navodi da je želio koristiti Plaid na stazi, te da je u prošlosti pregrijao tvorničke kočnice. Zato se odlučio na nadogradnju, ali jedna stvar koju nije dirao je sama tekućina za kočnice.
DOT 3 kočiona tekućina je osnovna tekućina za Teslu Model S Plaid i to je ono što je Lord koristio. U konačnici, možda je upravo taj izbor kriv za ovaj incident.
“Doslovno se sve svodi na tvorničku DOT 3 kočionu tekućinu. U sljedećem videu ću to detaljno objasniti. Tesla također voli reći da je ovo putnička limuzina koja nije namijenjena za korištenje na stazi. No ima, i bila je u “Track” načinu rada. Zašto onda ima taj način rada ako nije namijenjena za stazu? Model S Plaid je potrebno opozvati prije nego što više ljudi nastrada zbog lošeg kočionog sustava”.
Cheyenne Lord osoba je koja ima iskustvo na stazi u Plaidu, i zna kakav je osjećaj kada kočnice počnu slabiti. Osim toga, on izričito kaže da su “kočnice prevruće” neposredno prije sudara. Srećom, pobjegao je s ozljedama koje nisu opasne po život, uključujući prijelom koljena i nekoliko slomljenih rebara, piše dnevno.hr.
Dnevnik.ba