Prof. dr. emer. Mario Plenković, za koga se smatra da je otac hrvatske komunikologije, smatra da je sadržaj knjige komplementaran sličnim udžbenicima u svijetu. „Za mene to znači kako u usavršavanju svakoga od nas ne treba izbjegavati najbolju svjetsku literaturu, ali ni zaobilaziti ovo recentno djelo. Jer samo sintezom najboljih djela možemo doći do optimalnog ili najboljeg komuniciranja.“
Na 647 stranica autori su knjigu koncipirali kroz 26 poglavlja od kojih posebno izdvajamo temelji individualnoga (osobnog) ponašanja, upravljanje odnosima u komunikaciji, interpersonalna komunikacija, verbalna komunikacija, neverbalna komunikacija, aktivno slušanje, javna komunikacija, komunikacija u malim grupama, komunikacija u organizaciji, suportivna komunikacija/komunikacija potpore, empatija u komunikaciji, sukob u komunikaciji, persuazija i komunikacija, self-pristupi i komunikacija, upravljanje impresijama, komunikacija na radnome mjestu, etika komuniciranja. Vrijedno je dodati kako su autori u knjizi predstavili i 55 vještine i tehnike interpersonalne komunikacije u praksi što ovoj knjizi daje posebno značenje.
„Temelji međuljudske komunikacije nastali su kao potreba za rad sa studentima na brojnim sveučilištima i fakultetima. Za pisanje ove knjige korištena je top recentna svjetska literatura, ali dio sadržaja, posebno vještine i tehnike, odraz je znanja i iskustva samih autora. Nedvojbeno je kako ovo nije samo knjiga za studente. Ovaj udžbenik je namijenjen svakom pojedincu, menadžerima, rukovoditeljima, političarima, liderima i svima onima koji žele poboljšati svoju međuljudsku komunikaciju. Mnoge osobe me pitaju može li se naučiti komunicirati ili se rađamo kao talenti za komunikaciju. Mišljenja sam da ima talenta ali ja sam sklon učenju i radu. Komunikacija se može naučiti i uspješna komunikacija može bitno utjecati na kvalitetu života svake osobe“, smatra autor knjige Zoran Tomić.
Damir Jugo napominje da će ova knjiga odmah ući u službenu literaturu na brojnim fakultetima. „Sve visokoškolske institucije vape za ovakvim sadržajem i djelom. Vjerujem kako smo kolega Tomić i ja popunili jednu važnu prazninu i omogućili studentima, ali i svima drugima uvid u najvažnije teorijske i praktične spoznaje putem kojih se poboljšava komunikacija, a time i grade uspješni interpersonalni odnosi.“
Izdavači knjige su Sveučilište u Mostaru, Sinopsis i Edward Bernays College iz Zagreba. Jedanaest je recenzenata. Radi se o dobro prepoznatljivim imenima s područja komunikologije i informacijsko-komunikacijskih znanosti. Mario Plenković, Aleksandar Bogdanić, Najil Kurtić, Damir Kukić, Danijel Labaš, Smiljana Leinert Novosel, Đorđe Obradović, Božo Skoko, Iko Skoko, i Besim Spahić.
Autori knjige dobro su poznata imena u komunikacijskim znanostima u Bosni i Hercegovini i Hrvatskoj. Prof. dr. Zoran Tomić aktualni je rektor Sveučilišta u Mostaru, redoviti član Europske akademije znanosti i umjetnosti, autor dvadeset knjiga i šest sveučilišnih udžbenika, više od 80 znanstvenih i stručnih radova. Dobitnik je brojnih domaćih i međunarodnih priznanja. Doc. dr. Damir Jugo dekan je Visoke škole za komunikacijski menadžment Edward Bernays iz Zagreba. Autor udžbenika Menadžment kriznog komuniciranja i Strategije odnosa s javnošću, te desetke znanstvenih i stručnih radova. Također nagrađivan za svoj rad i nastavnik je na više sveučilišta (Mostar, Dubrovnik, Zagreb) i visokih škola.
Dnevnik.ba