Mate Rimac
hrvatski poduzetnik

Rimac: S Bugattijem smo rasprodani i do 2025.

/

Najveći pokretač rasta Rimac Grupe je Rimac Technology, koji prodaje baterije visokih performansi i EV tehnologiju tvrtkama Porsche, Aston Martin, Hyundai i drugima

Iznimno bogati kupci superautomobila ne pokazuju znakove usporavanja svoje potrošnje unatoč strahovima od recesije, tvrdi Mate Rimac, izvršni direktor Bugatti Rimca.

Mate Rimac rekao je da je potražnja za potpuno električnim superautomobilima Rimac i Bugattijima s motorom s unutarnjim izgaranjem i dalje velika, a možda čak i raste.

"Trenutno ne vidimo nikakvo usporavanje, upravo suprotno. S Bugattijem smo rasprodani i do 2025. Pa čak i ako recesija potraje nekoliko godina, iz nje ćemo izaći još jači", rekao je Rimac za CNBC, prenosi Index.hr.

Bugattijev novi Mistral Roadster od 5 milijuna dolara, koji ima 1577 konjskih snaga i quad-turbo W16 motor, rasprodan je u svih 99 modela koji su trebali biti proizvedeni do trenutka kada je predstavljen javnosti u petak na Monterey Car Weeku u Kaliforniji. 

Automobil, nazvan po hladnom, sjeverozapadnom vjetru koji puše kroz južnu Francusku, prodaje se kao posljednji od neelektričnih Bugattija dok tvrtka počinje s prelaskom na hibridna i električna vozila.

Rimac je iznenađen što je automobil tako brzo rasprodan

Rimac je rekao da je "malo iznenađen" što je automobil tako brzo rasprodan i dodao da je najveći broj kupaca iz SAD-a. Mistral, prema Rimcu, usmjeren je na odavanje počasti ultimativnom motoru s unutarnjim izgaranjem.

"To je slavlje tog nevjerojatnog motora, koji je tako jedinstven i vrhunac je razvoja motora koji vjerojatno nikad neće biti nadmašen", kazao je Rimac. Bugatti Rimac također proizvodi superautomobile pod imenom Rimac, uključujući Rimac Neveru, potpuno električni superautomobil od 1900 konjskih snaga, koji se prodaje za 2.1 milijun dolara i bilježi brojne narudžbe američkih kupaca.

Najveći pokretač rasta Rimac Grupe je Rimac Technology, koji prodaje baterije visokih performansi i EV tehnologiju tvrtkama Porsche, Aston Martin, Hyundai i drugima. Divizija, koja sada ima oko 1000 zaposlenika, također razvija samovozeću tehnologiju robotaxija.

"Većina ljudi ne želi nužno posjedovati automobil ako postoji praktičnija, sigurnija opcija"

Rimac je odbio ponuditi pojedinosti, ali je rekao da će nedostatak sirovina potrebnih za električna vozila vjerojatno prisilno dovesti do korištenja zajedničkih samoupravnih vozila, umjesto masovne proizvodnje u nadolazećim godinama kako bi se zadovoljila potražnja.

"Ograničenje broj jedan je imati dovoljno materijala i opskrbnog lanca za pretvorbu flote koju imamo na globalnu razinu. Mislim da nije pravi način da se to učini pretvaranje jedan u jedan, kao jedan automobil s motorom s unutarnjim izgaranjem za jedan električni automobil, jer ih koristimo samo 3% vremena", kazao je.

"Većina ljudi ne želi nužno posjedovati automobil ako postoji praktičnija, sigurnija opcija koja vas dovodi od točke A do točke B", dodao je Rimac.

Goldman Sachs Asset Management, SoftBank Vision Fund 2 i drugi uložili su više od 500 milijuna dolara u Rimac Grupu u lipnju, procijenivši tvrtku na više od 2 milijarde dolara. Rimac je kazao da tvrtka planira održati inicijalnu javnu ponudu u budućnosti, ali ne u skorije vrijeme.

"U jednom ćemo trenutku izaći u javnost. Ne žuri nam se. ... Želimo izaći na tržište u stvarno pravo vrijeme, kada će tvrtka imati stvarno jake financijske rezultate i vrlo smo blizu toga. Tako da ćemo izaći u javnost, ali hoće li to biti za tri godine ili pet godina ili šest, ne znam, vidjet ćemo", rekao je.

Dnevnik.ba

Najčitanije