Godine 2017. kineski proizvođač baterija uložio je u Rimac grupu 30 milijuna eura, što mu je u tom trenutku osiguralo drugi po vrijednosti udio u hrvatskoj tvrtki. U 2018. dogovorena je gradnja zajedničke tvornice električnih motora i baterija u Kini.
Camel i Rimac planirali su u tvornicu u Siangjangu, u pokrajini Hubei, uložiti 158,2 milijuna dolara. Hrvatska tvrtka trebala je osigurati pet milijuna eura, znanje i tehnologiju, što bi joj osiguralo udio od 40 posto, a ostatak novca pribavio bi Camel.
- Rimac Grupa je svjesna optužbi vezanih uz prakse prisilnog rada povezane s jednim od naših investitora, Camel Grupom. Rimac Grupa prioritizira održavanje odgovornih i etičkih poslovnih praksi, kako unutar tvrtke tako i u našim partnerstvima. Naše zajedničko ulaganje s Camel Grupom nije operativno aktivno od 2022. godine i trenutno smo u procesu raskida tog partnerstva - poručili su iz Rimca.
Kineska tvrtka nije bila odmah dostupna za komentar, piše Reuters.
Sredinom veljače tisuće automobila njemačkih marki Audi i Porsche, dioničara Rimac Automobila, zaglavile su pred američkim lukama zbog carinske provjere dijelova proizvedenih u zapadnoj Kini koji podliježu zabrani uvoza zbog sumnji u prisilni rad.
Dnevnik.ba