Tijekom prosinca je prodaja električnih vozila u Europi dosegla tržišni udio od čak 21 posto, čime je postignut veći udio no što imaju dizelaši, doznaje Automotive News Europe. I razlika pritom nije mala, već iznosi čak 2 postotna poena. U Zapadnoj Europi je tijekom prosinca prodano 176.000 električnih vozila naspram oko 160.000 dizelaša.
Podsjetimo, prodaja električnih vozila je prošle godine skočila za čak 91 posto u odnosu na godinu prije, pa je tako u prva tri kvartala prošle godine prodano 801.025 električnih vozila. Prodaja dizelaša je u istom razdoblju pala za 26 posto na oko 2.3 milijuna. Još očitiji skok interesa za električna vozila je vidljiv u zadnjem kvartalu u kojem je samo Tesla Motors isporučio 309.000 automobila.
Osim bogatije ponude električnih vozila i sve bolje infrastrukture sasvim je sigurno kako nemali poticaji imaju sve veći utjecaj na prodaju. Udio dizelaša je pak u padanju već nekoliko godina, od afere Dieselgate koja je zapečatila sudbinu dizelskih motora u autoindustriji.
Dnevnik.ba