Postavljene info ploče na tri ključne lokacije u Međugorju
HNŽ

Postavljene info ploče na tri ključne lokacije u Međugorju

/

Turistička zajednica (TZ) Općine Čitluk u okviru kapitalnog projekta za tekuću godinu postavila je info ploče na ključnim lokacijama u župi Međugorje kako bi turiste i hodočasnike pobliže upoznali s poviješću ovog turističkog mjesta u Hercegovini.

- U okviru kapitalnog projekta Turistička zajednica postavila je info ploče na tri lokacije od značaja u župi Međugorje, to su Križevac, Brdo ukazanja i mjesto Plavog križa. Info ploče, osim što govore istinite i povijesne događaje o lokalitetima na kojim su postavljene, donose i tekstove na dva jezika: hrvatskom i engleskom tako da su te informacije dostupne široj publici - kazao je u razgovoru za Fenu direktor TZ Općine Čitluk Ante Kozina.

Na svakoj info ploči nalazi se QR kod buduće web-stranice TZ Općine Čitluk na kojoj će biti dostupne informacije o općini Čitluk, turističkoj ponudi, povijesti ovog područja, manifestacijama, vinarijama, brojevima službi itd.

Izrada web-stranice je u tijeku, a kada bude dovršena bit će operativna na sedam svjetskih jezika.

- U planu imamo daljnje postavljanja info ploča na području čitave općine Čitluk i pomoću njih ćemo obilježiti sve lokalitete od značaja, bilo povijesne, bilo turističke. Info table planiramo postaviti na područje župe Gradnići, na lokalitetu Krstivode u Dobrom Selu i u župu Čerin – kazao je direktor čitlučke Turističke zajednice.

Istaknuo je kako se osnivanjem Turističke zajednice Općine Čitluk dobilo alate kvalitetnijeg upravljanja destinacijom u smislu turizma i turističke ponude i kako su već sada odrađeni mnogi projekti.

- Ove godine je osnovan ured, izradili smo knjigu grafičkih standarda, usvojili akte. Za Festival mladih odlučili smo da na svim važnijim prometnicama stavimo zastave s Gospinim likom i da na taj način izrazimo poštovanje i zahvalnost ljudima koji dolaze, a samim tim činom i da damo svečaniju notu Festivalu mladih u Međugorju. Također, odradili smo i billboarde iz svih pravaca dolazaka u našu općinu te smo na taj način turiste i hodočasnike informirali što se ovdje trenutno događa – kazao je Kozina.

Iako se turizam u općini Čitluk veže uglavnom uz Međugorje, Kozina smatra kako se ta turistička ponuda može uvelike poboljšati i proširiti na čemu Turistička zajednica uvelike radi.

- Mi smo svojevrsni lideri turističke ponude u čitavoj BiH. Uz ono sve što imaju Međugorje i Brotnjo, raspolažemo s 20 tisuća smještajnih jedinica na području čitave općine. Imamo hotele kategorije s četiri i tri zvjezdice, brojne pansione, domaćinstva, restorane. Imamo dva etno sela i 19 registriranih vinarija koje više nisu samo podrumi, nego u svom sklopu imaju sobe, kušaonice, restorane i brojne druge sadržaje - naveo je Kozina.

Turistička zajednica Općine Čitluk ima velike planove u budućnosti.

- Mi ćemo raditi u smjeru da objedinimo čitavu ponudu općine Čitluk, posebno preko naše web-stranice, putem promo materijala, društvenih mreža i ostalog. Cilj nam je hodočasnicima pokazati i povijesnu i kulturnu sliku našeg kraja, gastro ponudu, naša vina, sve čime se Brotnjo ima pohvaliti - zaključio je Kozina.

Dnevnik.ba

Najčitanije