Na ovom važnom infrastrukturnom objektu, koji nedostaje brojnim generacijama Mostaraca, radi se intenzivno, piše portal Klix.ba.
Radnici kompanije Hering izvode radove na nivou glavne dvorane, a to je probudilo nadu mnogima da će ova građevina ugledati svjetlo dana u mandatu aktualnog gradonačelnika Marija Kordića, koji je to u svojoj kampanji i najavio.
Direktor Direkcije za izgradnju kulturno-sportskog centra u Mostaru, Edin Prašo je kazao da će se kostur građevine već do ljeta jasno vidjeti, te da se trenutno izvode radovi za koje je ugovor sklopljen sa građevinskom kompanijom Hering iz Širokog Brijega.
"U tijeku je izrada konstrukcija do prve naredne ploče što uključuje sve tribine, tako da bi konstruktivni elementi bili završeni u 90-postotnom procentu i dobili bi kostur dvorane završetkom tog ugovora, kojem je rok realizacije do lipnja naredne godine", kazao je Prašo za Klix.ba.
Nakon toga, po njegovim riječima, slijede završni radovi u koje je uključeno postavljanje krovne konstrukcije, za što bi se natječaj trebao raspisati u veljači naredne godine, tako da sve bude spremno za nastavak radova koji se trebaju okončati u lipnju.
"Na nivou glavne dvorane se trenutno grade tribine, koje će imati 4.136 sjedećih mjesta i 888 pokretnih, odnosno teleskopskih mjesta, a vrijednost radova koji se izvode u ovoj fazi je 3,1 milijun KM", rekao je Prašo.
Ispod nivoa koji se radi, su podzemne garaže na dva i pol nivoa sa 550 parkirališnih mjesta što će biti veoma značajno za uređenje mirujućeg prometa u tom gradu.
Pojašnjava kako će pristupna rampa za podzemne garaže biti sa sjeverne strane, građevine, gdje će biti smješteni energetski pogoni i klima elementi, te naglašava kako postoji nivo ispod poda dvorane sa pomoćnim objektima i svlačionicama.
"Imamo i nivo pored dvorane sa južne strane, gdje je sada rupa koja će se zatvoriti, a tu će biti prostor za kulturne sadržaje i na gornjem nivou ćemo dobiti pristupni plato sa trgom za ulazak u glavnu dvoranu", pojasnio je Prašo govoreći o mostarskoj dvorani za koju je glavni projekt revidiran u nekoliko navrata tijekom izgradnje koja je započela prije 38 godina.