O izložbi je govorio njezin urednik Dragan Marijanović koji je, među ostalim istaknuo, kako se Odej Atić s dvadeset pet crteža iz svoga najnovijega ciklusa Crtanje vjerovanja zapravo referira na staro biblijsko vrijeme i svakim crtežom ilustrira neki čin, neki događaj za kojega se tada možda i nije činilo da će biti vječan.
- Ali, evo, već tisućama godina ti motivi nadahnjuju i vjernike koji slijede snagu poruka proisteklih iz tih događaja, ali i one koji ih raznim deskripcijama, slikom, riječju ili glazbom, a ponajprije kanonskom molitvom, nastoje doživjeti i produljiti njihove vjerske i etičke vrijednosti. Odej Atić ilustrira sve te događaje i glavne im aktere na svoj, crtački, ali i vjernički način, stvarajući uzbudljive prizore s istaknutim središtem događanja, ali i svemu onome što ga je, tako knjige kažu, okruživalo, pratilo, doživljavalo i proživljavalo. Tako da je svaki njegov crtež prožet dramatičnošću, jer događaji i jesu bili dramatični, a izrazi lica brojnih likova zapravo govore o stupnju iste, čime se Atić promeće u izrazito kvalitetnog likovnog pripovjedača – riječi su urednika Marijanovića.
Odej Atić u svome je obraćanju zahvalio Matici hrvatskoj Mostar i Proljeću te uredniku izložbe Draganu Marijanoviću. Govoreći o tome kako nastaju njegova djela, kazao je kako mu u stvaranju dođe neka ideja, a onda se na tu ideju nadoveže niz inspiracija i polako nastaju slike...
Dnevnik.ba