Taj uređaj će prikupljati i pohranjivati niz podataka poput brzine vozila, broja okretaja motora, kuta upravljanja, ponašanja pri kočenju, položaja i nagiba vozila te rada sigurnosnih sustava.
U slučaju nesreće, uređaj je namijenjen prikupljanju podataka o vožnji, a rezultati bi trebali pomoći u istraživanju prometnih nesreća. Nakon nesreće, sami podaci ostaju u automobilu i mogu se očitati isključivo posebnim uređajima, navodi Fenix-magazin.
Postoji jedno ograničenje: "Da bi se utvrdilo kako je došlo do nesreće, sud ili državno tužiteljstvo može angažirati vještaka za očitavanje podataka iz EDR-a."
Prema najavi Europske unije, "snimanje podataka povezanih s događajima" predstavlja sustav "koji služi isključivo za bilježenje i pohranjivanje kritičnih parametara i informacija povezanih s nesrećom neposredno prije, tijekom i neposredno nakon udara".
To znači da se podaci mjere kontinuirano, ali se trajno pohranjuju samo ako senzori automobila registriraju nesreću. Vozači se ne trebaju bojati da će njihove rute ili vozačke navike biti javno dostupne.
Dnevnik.ba