Predstavnici tvrtke informirali su Košarca o ambicioznom planu da u narednih nekoliko godina prodajni objekti kompanije ''Lidl'' budu prisutni u gradovima i općinama u Republici Srpskoj i Federaciji BiH, koji imaju više od 30.000 stanovnika. S aspekta razvojnih planova, naglašeno je da bi kompanija ''Lidl'' u budućnosti mogla otvoriti 2.000 novih radnih mjesta u BiH.
Košarac i predstavnici "Lidla" posebno su se fokusirali na pitanje zastupljenosti domaćih proizvoda u prodajnim objektima ove kompanije.
- Osim mogućnosti za nova zapošljavanja, smatram da je od ključne važnosti da u narednom periodu razgovaramo o tome na koji način i u kojem procentu će biti zastupljeni proizvodi iz Republike Srpske i Federacije BiH. Moj stav je da domaći proizvodi moraju na adekvatan način biti zastupljeni u svim trgovačkim centrima i na tome ću inzistirati - naveo je Košarac.
Dodao je da je ohrabrujuća iskazana spremnost kompanije ''Lidl'' da proizvodi iz Republike Srpske i Federacije BiH budu na odgovarajući način pozicionirani u njenim trgovačkim marketima, u skladu sa standardima te kompanije.
Košarac je najavio da će u narednom periodu biti organiziran sastanak predstavnika nadležnih entitetskih institucija i prepoznatljivih proizvođača iz Republike Srpske i Federacije BiH s predstavnicima "Lidla".
- Tvrtka 'Lidl' prepoznatljiva je na svjetskom i europskom tržištu, a prisutna je i na regionalnim tržištima poput Srbije i Hrvatske. Raduje me njihovo opredjeljenje i spremnost da u budućnosti posluju u Republici Srpskoj i Federaciji BiH - naveo je Košarac, priopćeno je iz Ministarstva vanjske trgovine i ekonomskih odnosa BiH.
Dnevnik.ba