Lasta i Violeta na Mostarskom sajmu gospodarstva
Na Mostarskom sajmu gospodarstva predstavili su se bosansko hercegovački brendovi Violeta i Lasta. Sajam je okupio velik broj posjetitelja, zemlja partner ovogodišnjeg sajma je Mađarska. Sajam je otvoren do 9. travnja
Nakon dvogodišnje stanke zbog pandemije, Mostarski sajam gospodarstva otvorio je svoja vrata. Ovo je 23. po redu sajam koji se odvija u Bosni i Hercegovini. Zemlja partner ovogodišnjeg sajma je Mađarska, manifestacija je obogaćena regionalnim i međunarodnim značajnim konferencijama. Na manifestaciji se nudi jedinstvena ponuda, spoj sajamskih i konferencijskih događaja. Izlagači na Mostarskom sajmu su iz cijelog svijeta, a najzastupljenije zemlje su: Hrvatska, Srbija, Italija, Austrija, Kina, Mađarska, Slovačka i Turska.
Osim stranih izlagača na sajmu se mogle pronaći bosansko- hercegovački brendovi poput Laste i Violete.
Ivana Brdar radi kao kategorni menadžer za brend Lastu iz Čapljine. Lasta je stari brend iz 1952 godine koji je prije tri godine kompanija Violeta kupila i obnovila cijelu proizvodnju. Violeta je kupila nove strojeve i rekonstruirala recepte.
„Od veljače smo na tržištu, nakon toga idemo na tržište regije. Na policama na kojima su proizvodi od Violete nalazit će se i Lasta proizvodi. Od Mostarskog sajma gospodarstva očekujemo primijećenost od ljudi da vide da smo prisutni, novotvoreni i rekonstruirani. Te da smo jedna nova tvrtka koja ima želje za raditi ne samo na lokalnom tržištu, nego i na vanjskom“, kazala je Brdar.
Brdar ističe da je najvažnije da je Lasta prisutna na Mostarskom sajmu i da se krene doživljavati ovaj brend.
„S novom proizvodnjom smo krenuli u prvom mjesecu. Tu je i zemlja partner Mađarska postoje mogućnosti da i mi kupujemo neke sirovine kod njih. I da oni prodaju naše proizvode u Mađarskoj, sajam traje još pet dana pa ćemo vidjeti što će nam donijeti“ rekla je Brdar.
Osim dobropoznate Čapljinske Laste, na sajmu se predstavila tvrtka Violeta iz Gruda.
Zana Habibi radi kao promoter na Mostarskom sajmu gospodarstva za tvrtku Violeta. U ponudi imaju gratis uzorke koje posjetitelji mogu isprobati.
„Jako nam je drago što smo na Mostarskom sajmu gospodarstva. Violeta je sama po sebi poznata, tako da se nadam za nove proizvode koje predstavljamo da će imati velike koristi od sajma kako bi se još više mogli plasirati na tržište“, kazala je Habibi.
Na Mostarskom sajmu je bila velika posjećenost, a sajam je otvoren do 9. travnja.
Dnevnik.ba