"Ukupan ostatak građevinskog materijala koji će, prema procijeni na osnovu okvirnog projekta, nastati tijekom izgradnje ove ceste iznosi nešto malo više od milijun i pol kubnih metara. A predložena lokacija za otpad se nalazi između lijeve obale rijeke Neretve i magistralne ceste M-17", kazala je Iris Kljajić iz konzultantske firme Enova, koja je radila studiju utjecaja izgradnje autoceste na okoliš, prenosi Klix.
Ističe da je dana lokacija trenutno definirana kao ilegalno odlagalište građevinskog otpada, a kako je izračunato, površina ove lokacije će primiti sve količine nastalog iskopnog materijala.
"Konzultant i predstavnik JP Autoceste su se sastali s predstavnicima Grada Mostara, gdje je razmatrana ova potencijalna lokacija. U prosincu prošle godine od Grada Mostara je stigla i prethodna suglasnost za ovu potencijalnu lokaciju, a cilj je da se uredi za buduće namjene. Prostornim planom je predviđeno da će se ova lokacija koristiti za zonu rekreacije i gradnju vodenog parka", pojasnila je konzultantica u Mostaru.
Dnevnik.ba