Ovih dana u tijeku je probno razdoblje prodaje mjesečnih i godišnjih karata za parking mjesta, dok naplata službeno počinje 7. veljače. Reakcije građana su različite, dok jedni pozdravljaju odluku, drugi to smatraju novim udarom na džepove građana.
Parking ispred zgrade u kojoj živi Ante Pavličević uskoro više neće biti besplatan, kako za stanare tako i ostale vozače. No, to Anti za razliku od velikog broja njegovih sugrađana ne predstavlja problem, sve dok s godišnjom kartom ima osiguran parking.
Samo je bitno da se osigura dovoljan broj parking mjesta. Smatram da bi se trebali popraviti prostori okolni jer će puno javnih površina biti zauzeto autima, rekao je za N1 stanar Ante Pavličević.
Iako će ga plaćati, Mostarcima se parking mjesto ne jamči.
Bit će problematično zato što dolaze ljudi sa strane i pitanje je hoće li taj parking biti osiguran pošto ga plaćamo. Bit će nebuloze, ali eto, naveo je Matija, dostavljač.
Samo je važno da imaš gdje parkirati, mišljenja je Branko Knezović.
Pred zgradu ne možeš parkirati i to će naplaćivati, tu su trebali naći neku soluciju da stanari imaju popust ili da ne plaćaju, stava je Hamica Pekušić.
Za sat vremena, cijene će se, zavisno od zone, kretati od pola do 1,5 KM, od 10 do 20 KM dnevno. Najviša godišnja karta za stanare koji žive unutar jedne od tri zone koštat će 225 KM, dok će povlaštena mjesečna iznositi 10, 15 i 20 KM. Iako će predstavljati dodatni trošak, cijene su, kažu građani korektne, javlja N1.
Smatram to potpuno ispravnom odlukom kao što se radi u drugim gradovima i državama jer je to samo korist za Mostar, da grad dobiva više na proračun, Po gradu uvijek nađem mjesto gdje ne plaćam. Mislim da ću tako i dalje, Ako uzmete da je to od 10 do 20 ili 30 KM mjesečno i da je to godišnje jedna registracija, ljudi koji su umirovljenici, nezaposleni teško da mogu to priuštiti, neki su od odgovora građana.
Naplata parkinga još nije počela, međutim određeni broj građana u neznanju već plaća parking iako to nisu dužni činiti do 7. veljače.
S prodajom mjesečnih i godišnjih karata već se krenulo. U prostorije MO-parkinga pristižu građani koji se informiraju o cijenama i zonama, ali i oni koji na vrijeme osiguravaju parking karte.
Građani će moći vidjeti naše kontrolore koji će kontrolirati svojim uređajima parkirane automobile. Svi oni koji ne budu plaćali parking će za to dobiti određenu sankciju u obliku dnevne parking karte, naveo je za N1 Ivan Barbarić, ravnatelj MO-parkinga.
Početak naplate parkinga za cilj ima regulaciju mirujućeg prometa, a nikakav poseban namet poručio je gradonačelnik Mario Kordić, ističući da se kasni s izvanuličnom naplatom jer je dosta kvartovskih parkinga uzurpirano od ilegalne izgradnje garaža, objekata, kafića do ilegalnog postavljanja rampi.
Ono što će sigurno biti veći izazov od ovog uličnog parkinga je izvanulični jer je tamo popriličan kaos. Svi mi koji živimo u gradu to znamo. Očevici smo mase terasa kafića koji se nalaze na parking prostorima to će sad biti izazov za poduzeće i za inspekciju, bitno je da što prije krenemo i napravimo red tu, naveo je Mario Kordić, gradonačelnik Mostara.
Od 7. veljače naplata parkiranja za početak će se obavljati na oko 1.200 uličnih parkirališnih mjesta, u tri zone, a u slučaju neplaćanja dnevne parking karte nakon osam dana pokreće se prekršajni postupak.
Dnevnik.ba