Tesco je počeo koristiti slike šparoga, mrkve, naranče i grožđa, što je izazvalo ismijavanje na društvenim mrežama.
"Mmmm, ukusne fotografije šparoga", napisao je jedan korisnik Twittera., prenosi Index.hr.
Drugi se rugao prevelikim slikama.
"Sviđa mi se što šparoge narastu do ove veličine u Velikoj Britaniji. To je do naše klime, siguran sam", piše.
Kupci su uočili lažne mrkve u Fakenhamu, kartonske šparoge u Londonu, slike naranči i grožđa u Milton Keynesu i 2D boce s tekućinom za pranje u Cambridgeu.
Sve se to događa zbog nedostatka radnika, što dovodi do niske dostupnosti nekih artikala u supermarketima.
Bryan Roberts, analitičar maloprodaje u Shopfloor Insightsu, rekao je da je tek u posljednjih godinu dana počeo primjećivati kartonske izreze svježih proizvoda, ali je rekao da su slične taktike već neko vrijeme u primjeni.
"To je postalo sasvim uobičajeno. Nije to samo zbog nestašice, već zato što su mnoge veće trgovine sada jednostavno prevelike", kaže.
Popunjavanje prostora
Rekao je da se radi o tek jednoj u nizu taktika koje se koriste za popunjavanje prostora.
Tesco tvrdi da korištenje slika voća i povrća nije povezano s nedavnim problemima u lancu opskrbe.
Supermarketi i proizvođači smanjili su asortiman različitih vrsta tjestenine, kave ili čajeva koje prodaju kako bi olakšali protok robe.
Neki glomazni i ne baš isplativi artikli, poput flaširanih gaziranih pića i vode, također su gurnuti prema dolje na listi prioriteta isporuke zbog nedostatka vozača, što znači da bi na policama moglo biti većih praznina nego inače.
Porast internetske kupovine u međuvremenu je doveo do toga da mnogi supermarketi više nisu skladištili neprehrambene artikle poput televizora, CD-a ili kuhala za vodu, što su nekad činili, ostavljajući prazan prostor koji mnogi nisu uspjeli napuniti alternativnim proizvodima.
Kartonski izrezi skupih predmeta kao što su deterdženti, proteinski prašci i alkoholna pića poput džina također se ponekad koriste za sprječavanje krađe u dućanima. Slike artikala stavljaju se na police kako bi se označila dostupnost, a kupci dobiju stvarni proizvod na blagajni.
Dnevnik.ba