"Očekuje da se će ‘lebdeći‘ vlak biti jeftiniji i da će gradnja pruge trajati kraće no što bi trajala gradnja nove podzemne željezničke linije", rekao je dužnosnik berlinskog CDU-a.
"Vlak će voziti bez vozača"
"Osim toga, zanimljiva je informacija, pogotovo s obzirom na kroničnu nestašicu radnika u berlinskom poduzeću za javni prijevoz BVG, da će maglev vlak voziti bez vozača", naglasio je Stettner.
Berlinski mediji pišu da su socijaldemokrati kancelara Olafa Scholza pristali na taj plan.
"Gradnja probne pruge koštat će od 80 do 85 milijuna eura"
Gradnja probne pruge stajat će, po Stettneru, od 80 do 85 milijuna eura, a financirat će se iz posebnog pet milijardi eura vrijednog fonda za projekte koji bi trebali ublažiti klimatske promjene. Dužnosnik CDU-a nije naveo pojedinosti o trasi, a nije poznato ni kada bi gradnja trebala početi.
Zapadni Berlin imao je od 1984. do 1991. kratku liniju za magnetske vlakove M-Bahn, koja je u početnoj fazi bila probni projekt, a zatim je nakratko bila uključena u redovni promet. Nakon ponovnog ujedinjenja Njemačke projekt je napušten, napominje agencija dpa.
Dnevnik.ba