Zahvaljujući predanim radnicima i jednoglasnoj podršci svih razina Vladinih tijela, posebno Vlade Federacije BiH, Aluminiju je vraćena stabilnost te je ponovno postao najveći bh. uvoznik i izvoznik, piše Večernji list.
Povećanje proizvodnje
Iz Aluminija navode kako su sada spremni za sljedeću fazu, a dio tog plana je i razvoj gotovih proizvoda, istodobno povećavajući proizvodne kapacitete Ljevaonice.
U rujnu 2021. Ljevaonica je proizvodila 12.500 MT mjesečno, što je više nego što je ikada proizvedeno u prošlosti. Do svibnja ove godine povećat će se na 19.100 MT mjesečne proizvodnje. Ukupni plan proizvodnje za ovu godinu je 208.000 MT aluminijskih trupaca, blokova i ingota, dok će u idućoj godini Ljevaonica proizvoditi više od 252.000 MT proizvoda, otkrili su za spomenuti list podatke iz Aluminij Industrije.
S oko 340 zaposlenih, 300 kooperanata, većim dijelom domaćih, s pravom se može reći da je Aluminij ponovno gigant Hercegovine, ali i cijele BiH. Ovakvi proizvodni kapaciteti i pozitivno poslovanje, a istodobno i širenje tržišta, rijetko gdje možemo vidjeti. A upravo potpisivanjem strateški važnih ugovora za nabavu sirovine i otkup proizvoda, menadžment Aluminija osigurao je stabilnost u poslovanju ove kompanije, piše Večernjak.
Planovi i budućnost
Razvoj konačnog proizvoda u suradnji s jednim od strateških partnera Duferco kompanije sa sjedištem u Švicarskoj, Aluminij će na europsko tržište izvoziti dijelove za automobilsku industriju.
Doznaje se i kako predstavnici dvije kompanije Glencore i Duferco dolaze u posjet u Mostar idućih dana kako bi se s menadžmentom Aluminija radilo na razvojnim planovima Aluminija za idućih pet godina. Duferco je svjetski lider kada je u pitanju čelik, a postaje i jedna od najvažnijih kompanija i u aluminijskoj industriji.
Aluminijevi proizvodi nisu samo to, nego su vrhunski brend. Aluminij ima jedinstven pristup na ovom tržištu, nudi proizvode po mjeri kupca s visokim standardima kvalitete, učinkovitosti i fleksibilnosti u usluzi. Aluminij smatram svojim najvrjednijim partnerom, njegov pristup temelji se na tome da sa svojim partnerima uvijek unaprjeđuje brend, kazala je Rachel Lavie iz Duferco kompanije.
Dnevnik.ba