Od sljedeće sezone umjesto sada već bivšeg sponzora Rakutena prednju stranu Barceloninih dresova krasit će logo Spotifyja. Osim toga, ugovorom koji vrijedi 12 godina, a potpisan je u ožujku između slavnog kluba te najvećeg i najpopularnijeg servisa za streamanje glazbe, precizirano je da će stadion katalonskog kluba biti preimenovan u Spotify Camp Nou.
Spotify postaje glavni partner kluba i službeni audiostreaming partner. Njegov brend nalazit će se na prednjoj strani dresova i opreme za trening od početka iduće sezone, a španjolski mediji pišu da za to i ulazak u ime kultnog stadiona Barceloni plaća više od 400 milijuna eura.
"Zbog klauzule o povjerljivosti dokumenata, koja se primjenjuje u svim globalnim ugovorima Spotifyja, ne možemo objaviti točne brojke, ali možemo potvrditi kako je to najbolji ugovor u financijskom smislu koji je Barcelona ikada dobila", rekao je predsjednik kluba Joan Laporta.
Za promjenu imena stadiona, odnosno dodatak naziva sponzora, glasalo je 89 posto članova Barcelonine skupštine. Barcini članovi, koji su vlasnici kluba, ovo su prihvatili uz ogromnu naknadu njihovom klubu jer, prema financijskom izvješću za sezonu 2020/21, Barcelona je dužna 1.35 milijardi eura, a samo tijekom prošle sezone akumulirala je gubitke u iznosu od 481 milijuna eura, piše Index.hr.
Dnevnik.ba