Prije nekoliko mjeseci Mark Zuckerberg u razgovoru za The Verge rekao je kako je pred Facebookom velika tranzicija te kako se tvrtku kojom upravlja više neće doživljavati primarno kao društvenu mrežu, već kao metaverse kompaniju.
Nove glasine koje idu u tom smjeru govore o radikalnoj promjeni koju priprema Facebook i o kojoj bi više trebali saznati sljedećeg tjedna, piše Zimo.dnevnik.hr.
Ako su informacije The Vergea istinite, Mark Zuckerberg uskoro bi mogao najaviti promjenu imena kompanije. To ne znači da ime Facebook odlazi u povijest te bi se taj brend i dalje koristio kao ime za društvenu mrežu, no on bi bio samo jedan od brendova (uz Instagram, WhatsApp, Oculus itd.) unutar krovne kompanije.
Ime te kompanije je strogo čuvana tajna i s njim nije upoznat čak niti viši menadžment, a neka nagađanja govore da bi mogao imati veze s imenom "Horizon".
Sličan je potez prije više godina napravio i Google, koji je osnovao krovnu kompaniju Alphabet, čiji je Google sada samo dio, a s novim imenom Facebook otvara i novo poglavlje u kojem će veći fokus biti na metasvjetovima (najbolji primjer takvih virtualnih svjetova u kojima se ljudi mogu družiti jest Roblox) i hardveru. Osim ekrana za videopozive, razvijaju i pametne naočale (već su predstavili jedan model u suradnji s Ray Banom) s podrškom za proširenu i virtualnu stvarnost.
Da je kompanija u tranziciji od društvenih mreža prema hardverskoj i metaverse kompaniji, možemo vidjeti i prema strukturi zaposlenika. Osim što već imaju više od 10 tisuća zaposlenih u odjelu hardvera, prošli tjedan najavili su planove o zapošljavanju više od 10 tisuća ljudi u Europi koji će raditi na metaverseu.
Mataverse će biti veliki fokus i mislim da će to biti veliki dio sljedećeg poglavlja razvoja interneta i mobilnog interneta, rekao je u nedavnom intervjuu Zuckerberg, naglasivši kako će to ujedno biti i sljedeće veliko poglavlje za njegovu kompaniju, koja se, čini se, više neće zvati Facebook.
Ova je društvena mreža u posljednje vrijeme na udaru velikih kritika javnosti i političara, pogotovo nakon svjedočenja zviždačice Frances Haugen te se ne bi trebali čuditi ako su posljednji skandali samo ubrzali planiranu tranziciju i promjenu imena Zuckerbergove kompanije.
Dnevnik.ba