Brend Mostarke Tajane Ćumurije: Tamo gdje se susreću kreativnost i kulturno-historijska baština BiH
Kada je prije pet godina Tajana Ćumurija u Mostaru pokrenula brend Bulbul.Design nije slutila uspjeh kakav je danas ostvarila, a još manje to da će njeni dizajnersko-likovni radovi postati 'veleposlanici' BiH i uspješno se prodavati i po europskim zemljama.
Tajana Ćumurija radi kao freelancerica - bavi se grafičkim i web dizajnom, a prvi radovi za Bulbul.Design nastali su 2016. godine kada je ilustracije za cekere koje je izrađivala za sebe, na nagovor sestre i prijateljice, objavila na društvenim mrežama.
"Tako je, ustvari, počelo. Uvijek sam bila inspirirana bogatstvom naše prirodne i kulturne baštine, pa sam to na neki način htjela prenijeti na druge. Bosna i Hercegovina je zemlja bogata historijom i kulturom koju trebamo prezentirati na svakom koraku", izjavila je Tajana Ćumurija za Dnevnik.ba.
Bulbul, objašnjava nam, na perzijskom jeziku znači "ptica pjevačica", slavuj.
"Želim predstaviti naše kulturno i prirodno bogatstvo i na jedan drugačiji način ispričati priču simboličkim jezikom naših predaka. Bulbul.Design je i istraživački rad jer sam projekt je jedno putovanje po nekropolama stećaka, gradinama, gomilama, šumama, livadama, rijekama i jezerima ove predivne države, a svaki susret s tim mjestima oplemenjuje kako mene tako i Bulbul.Design", izjavila je.
Ovih je dana izišla i nova kolekcija dukserica pod nazivom "Sabur" koja, kako kaže, šalje lijepu i ohrabrujuću poruku u ovim čudnim i neizvjesnim vremenima.
"Od proizvoda možete naći delete, ruksake, majice, majice za djecu, šalice, dukserice, postere, slike na platnu, naljepnice. I dalje se trudim proširiti lepezu proizvoda", rekla je.
Ljepota je, objašnjava, u najjednostavnijim, i istovremeno, savršenim oblicima.
"Imala sam potrebu iznijeti to i približiti ljudima sve što nas povezuje. Jedan od ciljeva mi je inspirirati nas sve i podsjetiti da se osvrnemo na korijene, prepoznaju potencijal naših prostora u smislu prirodnih bogatstava, kulturno-historijskog blaga na Balkanu jer je to ono što nas ujedinjuje", ističe.
Brend ne doprinosi, ponosno kaže, zagađanje planeta, nego se trudi ukazati na važnost njenog očuvanja.
"Koristimo ekološki prihvatljive boje i materijale te se trudimo da naši proizvodi budu što kvalitetniji kako bi se koristili što duže vremena", izjavila je.
Njeni su proizvodi najviše zastupljeni na bh.tržištu, ali se potražnja proširila i po europskim zemljama, pa su tako narudžbe stizale iz Švicarske, Njemačke, Irske, Švedske, Italije i Velike Britanije, a 70 posto kupaca su žene.
Pandemija korona virusa koja je pogodila brojne djelatnosti, utjecala je pozitivno na brend Bulbul.Design, jer su domaći proizvodi, ističe, konačno došli do izražaja
"Ako pogledate što se sve proizvodi u našoj zemlji nećete imati potrebu da kupujete strano. Kako se kod nas kaže ' od igle do lokomotive' na oreabazzar.com su proizvod više od 150 kreativaca iz BiH", kazala je.
Na koncu razgovora za Dnevnik.ba, Tajana poručuje da je brend Bulbul.Design "autentičan, atraktivan, snažan i misteriozan", baš kao i naša zemlja i njena kulturno-historijska baština.
Dnevnik.ba