StoryEditor

Audi i BMW opet ratuju: Pogledajte kako su se obračunali u Tunisu

Piše D  /  10.02.2018., 08:02h

Nakon što su uspjeli zavaditi američke poklonike, sada se ista receptura ponavlja i na sjeveru Afrike. Naravno, duhovitost je na prvom mjestu i ništa se ne uzima za zlo. Ovdje je prvi krenuo BMW, odnosno njegov distributer Ben Jemâa Motors koji je nedaleko Audijeva salona postavio reklamu s natpisom "Nikad nije kasno da se predomislite". 

Na odgovor Audija nije trebalo dugo čekati. U blizini je osvanula reklama distributera cjelokupne VW grupe, na kojoj je u natpis ubačen logo Audija, a doslovan prijevod bio bi: "Looool, mi ne mijenjamo marku koja pobjeđuje". 

U iščekivanju novog nastavka reći ćemo kako je BMW prošle godine prodao gotovo 2,1 milijun vozila, dok je Audi uspio prodati nepunih 1,9 milijuna. A najbolji je premium brend dakako bio Mercedes s 2,3 milijuna. 

Dnevnik.ba

24. travanj 2024 12:29